Pracownia innowacji

Oferta


Konsultacje

Zakres:
  • Analiza potrzeb zleceniodawcy,
  • Zaproponowanie rozwiązania,
  • 3 godz. konsultacji.

Adresaci – osoby/organizacje, które:
  • Chcą się dowiedzieć, czy dzięki projektowaniu usług mogą coś zmienić, rozwinąć swój pomysł lub ofertę,
  • Potrzebują, aby osoba z zewnątrz spojrzała na ich usługi i doradziła, co można udoskonalić?,
  • Pragną skonsultować swój pomysł na usługę bądź projekt działania lub innowacji,
  • Wymagają pomocy w opracowaniu metody badań potrzeb użytkowników swoich usług.

cena: 300 zł (za 3-godzinne konsultacje)

rezerwuj teraz

Warsztaty „badanie potrzeb użytkowników”

Zakres:
  • Wyjaśnienie dlaczego badanie potrzeb klientów jest ważne i w czym może pomóc,
  • Przedstawienie metod badania potrzeb, tj. Service Safari (usługa z punktu widzenia klienta), User Journey Map (mapa podróży użytkownika), User shadowing (cień użytkownika), User Diary (dzienniczek użytkownika), wywiady kontekstowe, spacery badawcze itp.,
  • Przećwiczenie wybranych metod dostosowanych do profilu działania zamawiającego.

Adresaci – osoby/organizacje, które:
  • Chcą otrzymać informacje zwrotne od użytkowników swoich usług,
  • Przymierzają się do otworzenia własnego biznesu,
  • Potrzebują projektować lepsze usługi i produkty.

cena: 500 zł (za 3-godzinny warsztat)

rezerwuj teraz

Warsztaty „innowacje społeczne”

Zakres:
  • Definicje i przykłady innowacji społecznych,
  • Finansowanie innowacji społecznych (fundusze europejskie, konkursy oraz inne sposoby finansowania),
  • Etapy projektowania innowacji społecznych,
  • Podawane przykłady są dostosowane do obszaru działalności zamawiającego.

Adresaci – osoby/organizacje, które:
  • Osoby zainteresowane projektowaniem innowacji społecznych,
  • Organizacje pozarządowe i podmioty ekonomii społecznej szukające pomysłów na nowe usługi dla swoich odbiorców,
  • Instytucje pomocy społecznej, które szukają nowych rozwiązań dla istniejących od dawna problemów,
  • Instytucje rynku pracy poszukujące rozwiązań w obszarze/dziedzinie zatrudnienia osób oddalonych od rynku pracy,
  • Jednostki administracji państwowej oraz samorządu terytorialnego, które chcą wprowadzić usprawnienia usług dla obywateli,
  • Szkoły i placówki systemu oświaty oraz uczelnie, które chcą wdrażać model nowoczesnej edukacji, opartej na potrzebach ucznia/studenta,
  • Przedsiębiorstw chcących stosować odpowiedzialność społeczną.

cena: 400 zł (za 4-godzinny warsztat)

rezerwuj teraz

Badania potrzeb

Zakres:
  • Ustalanie na czym polega problem, określenie mapy kontekstu, mapy użytkowników,
  • Ustalenie metod badawczych
  • Ustalenie grupy badanych
  • Przeprowadzenie badań
  • Sporządzenie krótkiego treściwego raportu.

Adresaci – osoby/organizacje, które:
  • Chcą poznać prawdziwe potrzeby klientów/użytkowników
  • Potrzebują znaleźć pomysły na nowe produkty oraz usługi rozwiązujące problemy ich klientów i użytkowników.

cena: min. 1000 zł

rezerwuj teraz


info

Usługi dodatkowe

(wyceniane indywidualnie)
  • Prowadzenie procesu projektowania usługi lub innowacji od etapu badania potrzeb użytkowników do etapu wdrażania,
  • Pisanie projektów i biznesplanów do złożenia w urzędach oraz na konkursy,
  • Szkolenia i konsultacje dot. projektowania usług i innowacji społecznych (np. szkolenia dla branży IT z zakresu problemów i potrzeb społecznych),
  • Ewaluacja projektów wdrażanych zmian,
  • Organizowanie grup testujących usługi (szczególnie należących do tzw. skrajnych użytkowników np. osób niepełnosprawnych ruchowo, intelektualnie, bezrobotnych itp.),
  • Uczestnictwo w zespołach interdyscyplinarnych projektujących usługi i rozwiązania innowacyjne,
  • Pomoc w nawiązywaniu współpracy z partnerami z innych sektorów lub branż.
info
Uwaga! Podano ceny netto. Warsztaty prowadzone są na terenie Trójmiasta w siedzibie zamawiającego. Maksymalna liczba uczestników wynosi 15 osób. Dla firm i instytucji spoza Trójmiasta doliczane są koszty dojazdu. Każda usługa indywidualna jest dokładnie wyceniana na podstawie oczekiwań zleceniodawcy i wybranej metody badań potrzeb użytkowników. Dla usług wycenionych powyżej 2.000 zł wymagana jest zaliczka w wysokości 25%.

więcej
  • Dowiedz się, jakie wsparcie mogę zaoferować, aby rozwinąć usługi w Twojej firmie lub instytucji.

  • Sprawdź dokładnie, czy jestem w stanie sprostać Twoim oczekiwaniom w zakresie usług?

  • Opisz, czego potrzebujesz? Przygotuję indywidualną ofertę, odpowiadającą na Twoje potrzeby.