Pracownia innowacji

Baza wiedzy


Usługi społeczne, innowacje społeczne i ich projektowanie

W tym miejscu znajdziesz definicje podstawowych pojęć oraz metod, z którymi wiąże się projektowanie usług i innowacji społecznych. Znajdziesz tu inspiracje z przykładami z wdrożonych innowacji oraz opisy zarówno dobrze, jak i źle zaprojektowanych usług.

Przykłady pomogą Ci projektować nowe usługi, pomogą także uniknąć błędów. Na moim blogu znajdziesz również informacje o wydarzeniach związanych z nurtem myślenia projektowego (design thinking) w obszarze usług społecznych.

Chcesz się czymś podzielić, o coś zapytać; zasugerować, o czym mogłabym przygotować artykuł? Napisz do mnie!

Artykuły

Wybierz kategorię artykułów z Bazy wiedzy:

Innowacje społeczneMetody projektowania usług społecznych

Artukułów na stronie:

Agnieszka Skowrońska
18.12.2014

Często wymienianą metodą w projektowaniu usług czy innowacji jest „Mapa podróży użytkownika” (User Journey Mapping). Polega ona na zobrazowaniu drogi jaką pokonuje osoba, która chce (...)

Agnieszka Skowrońska
18.12.2014

Przewiduję, że w ciągu kilku najbliższych lat (czyli od 2015 roku) będziemy mieli wysyp innowacji społecznych. „To super”. „W końcu” – może pomyśleć ktoś. Ja też się cieszę, (...)

Agnieszka Skowrońska
18.12.2014

Najpopularniejszą i najbardziej znaną metodą prowadzenia wywiadów jest pogłębiony wywiad indywidualny (in depth interview) lub wywiad grupowy. Polegają one na rozmowie według określonego (...)

Agnieszka Skowrońska
18.12.2014

Użytkownicy sami w różny sposób mogą zbierać informacje o danej czynności czy usłudze. Dzienniczek użytkownika (User Diary) jest formą zapisu spostrzeżeń przez samych użytkowników w (...)