Pracownia innowacji

Baza wiedzy


Usługi społeczne, innowacje społeczne i ich projektowanie

W tym miejscu znajdziesz definicje podstawowych pojęć oraz metod, z którymi wiąże się projektowanie usług i innowacji społecznych. Znajdziesz tu inspiracje z przykładami z wdrożonych innowacji oraz opisy zarówno dobrze, jak i źle zaprojektowanych usług.

Przykłady pomogą Ci projektować nowe usługi, pomogą także uniknąć błędów. Na moim blogu znajdziesz również informacje o wydarzeniach związanych z nurtem myślenia projektowego (design thinking) w obszarze usług społecznych.

Chcesz się czymś podzielić, o coś zapytać; zasugerować, o czym mogłabym przygotować artykuł? Napisz do mnie!

Artykuły

Wybierz kategorię artykułów z Bazy wiedzy:

Innowacje społeczneMetody projektowania usług społecznych

Artukułów na stronie:

Agnieszka Skowrońska
19.06.2015

W Polsce ciągle narzekamy na to, że studenci kończąc studia nie mogą znaleźć pracy, firmy nie mogą znaleźć kreatywnych pracowników, a wyniki badań prowadzonych przez naukowców nie są (...)

Agnieszka Skowrońska
8.06.2015

Pierwszym etapem projektowania usług jest zebranie informacji o potrzebach osób, które będą korzystały z naszych usług lub o problemach, które chcemy rozwiązać dzięki tej usłudze. Metod (...)

Agnieszka Skowrońska
6.05.2015

Innowacje kojarzą się z nowymi technologiami, a w uproszczeniu przeniesieniu wszystkiego na urządzenia mobilne, do sieci. Ale projektując innowacje, w szczególności społeczne, warto (...)

Agnieszka Skowrońska
21.04.2015

Pomysły na innowacje już mamy, przelewamy je na papier, tworzymy plany i budżety ich testowania i wdrożenia. W pewnym momencie zawsze pojawia się pytanie skąd wziąć pieniądze na (...)

Agnieszka Skowrońska
7.04.2015

Niedługo zacznie się wyścig po pieniądze na innowacje społeczne. Wraz z ogłoszeniem pierwszych konkursów na innowacje społeczne ze środków europejskich, zaczniemy pisać projekty na (...)

Agnieszka Skowrońska
22.02.2015

Moda na innowacje już trwa. Jest ona bardziej zauważalna na Zachodzie i to w branżach związanych z nowymi technologiami, ale wkrótce dotrze do wszystkich branż i sektorów. Co zatem zrobić, (...)